Functies van VoIP

De verschillende functies van VoIP

Bent u op zoek naar een telefooncentrale die meer functies biedt dan traditionele telefonie, dan zit u gebeiteld bij Com-One. Via onze VoIP-centrales belt elke onderneming, klein of groot, probleemloos met zijn zakelijke contacten.

De VoIP-telefooncentrales van Com-One hebben tal van functies en voordelen. Die allemaal opsommen is bijna onmogelijk, maar hieronder vindt u alvast de belangrijkste.

Een voicemail instellen met uw VoIP-telefooncentrale

Met een online telefooncentrale kunt u uw voicemail eenvoudig beheren. Tijdelijk een aangepast bericht instellen wordt kinderspel. U past zelf snel en gemakkelijk uw berichten aan via het online platform of via onze smartphoneapp.

Verstuurt of ontvangt u van tijd tot tijd nog een faxbericht? De VoIP-centrale van Com-One biedt u de keuze om uw faxen digitaal te ontvangen en te versturen via uw e-mailadres.

Een keuzemenu aanbieden en doorschakelen via uw VoIP-centrale

Wilt u uw klanten tijd en frustraties besparen? Zorg er dan voor dat ze snel de juiste persoon aan de lijn krijgen, zodat hun vragen sneller opgelost raken. Hoe u dat doet? Door een keuzemenu in te stellen. Is de juiste persoon afwezig? Laat de oproepen dan doorschakelen.

U kunt bovendien ook oproepen automatisch laten doorschakelen op bepaalde dagen of tijdstippen. Hebt u een medewerker die deeltijds werkt of regelmatig de baan op moet? Schakel de oproepen dan op vaste tijdstippen door naar een andere gebruiker. Werkt u met vertegenwoordigers die een vaste klantenportefeuille beheren? Schakel hun inkomende oproepen dan meteen door naar de juiste contactpersoon.

Ook wanneer u toch iemand aan de lijn krijgt die een collega wilde spreken, schakelt u eenvoudig de oproep door. Altijd en overal, van en naar mobiele toestellen.

 

Overal bereikbaar op uw professionele nummer

Met VoIP-telefonie is telewerken eenvoudiger dan ooit. Als u opteert voor Com-One’s VoIP-centrale, telefoneert u zowel thuis, op kantoor of ‘on the go’ via uw professionele nummer. Of u nu met uw smartphone of via uw laptop en softphone-software belt naar klanten of leveranciers: zij krijgen alleen uw professionele nummer te zien.

 

Uw telefooncentrale integreren met uw bestaande database

Gebruikt u een database om uw klanten te beheren? Beschikt u over een CRM of ERP-pakket? Bij Com-One bekijken we graag hoe we uw bestaande data kunnen integreren in uw nieuwe online telefooncentrale.

De VoIP-centrale van Com-One is compatibel met de meest gangbare softwarepakketten op de markt. Zo beheert u al uw contacten eenvoudig op een en dezelfde plek. Data importeren is in de meeste gevallen kinderspel. Vertel ons zeker welke software u gebruikt en wij bekijken de mogelijkheden.

Twee oproepen tegelijkertijd aannemen

U kent het ongetwijfeld: u verwacht een belangrijke oproep, maar hangt aan de lijn met een andere klant. Met de VoIP-telefonie van Com-One ontvangt u ook die tweede oproep. U kunt dan een van beide gesprekken in de wacht zetten en uw contact even laten luisteren naar een wachtmuziekje.

Ook voor het wachtmuziekje geldt trouwens dat u het kunt aanpassen aan uw wensen, zodat u passende muziek kunt laten afspelen.

Gebruikmaken van de Com-One-app en het online platform

Uw telefonie beheren is een koud kunstje met het intuïtieve online platform en onze handige smartphoneapp. Beide laten toe dat u zelf het heft in handen neemt en houdt. Nieuwe telefoonnummers toevoegen, een voicemail instellen, keuzemenu’s aanpassen … U doet het allemaal met het grootste gemak zelf.

Softphone op uw laptop of pc

Aangezien uw telefonie via het internet verloopt, is het eenvoudig om met de VoIP-centrale van Com-One te bellen via een zogenaamd softphone-softwarepakket op uw laptop. Zo heeft u ook op verplaatsing steeds toegang tot uw zakelijke telefonie.

Ook conference-calls organiseren doet u eenvoudig via uw VoIP-telefooncentrale.
Een conference call is als een vergadering. U voegt eenvoudigweg meerdere mensen toe aan de oproep en u komt tesamen in eenzelfde gesprek.

 

Uw VoIP-telefooncentrale bestellen bij Com-One

Zoals gezegd, heeft de VoIP-centrale van Com-One veel meer functies dan we hierboven konden opnoemen. Staat de functie die u zoekt er niet tussen? Aarzel dan niet en neem contact op met Com-One voor meer informatie. Wij bekijken graag samen met u hoe we u kunnen helpen bij de ontwikkeling van uw zakelijke telefonie.

Neem contact met ons op via het contactformulier, of telefonisch via 09 274 02 00.

Deel deze post:

Andere posts

Dokterspraktijk

Telefooncentrale voor dokterspraktijken

Een moderne telefooncentrale is onmisbaar voor een efficiënte dokterspraktijk. Com-One biedt flexibele, digitale telefonie-oplossingen die zich aanpassen aan jouw werkwijze. Altijd en overal bereikbaar, eenvoudig doorschakelen, en naadloze integratie met patiëntendossiers—zo blijft jouw praktijk optimaal bereikbaar zonder in te boeten op je privéleven. Ontdek de voordelen van een VOIP-centrale op maat van dokters!

Lees meer

Laat u ontzorgen door de IT-services van Com-One

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend voorstel op maat!
Foto van Camille
Scroll to Top