Digitale Telefooncentrale

Op kantoor, thuis of onderweg bellen?
Bepaal zelf waar, wanneer en hoe je bereikbaar bent. Dankzij de drie platformen kies je de oplossing die het beste bij jou en je bedrijf past.

Mascotte Telefooncentrale

VoIP in de cloud

Als IT- en telecomprovider bieden we enkel en alleen telefooncentrales in de cloud aan.

Wat betekent dit voor jou? Een fysieke centrale op kantoor is voortaan verleden tijd. Dankzij onze VoIP-oplossingen bel je niet meer via de traditionele telefoonlijn, maar via het internet en je lokaal netwerk.

Dat doe je met een vaste telefoon, een draadloze handset, de softphone-applicatie op je computer en met de app op je smartphone.

Onze centrale beheert alle telefoonnummers en past zich aan naargelang de beschikbaarheid van de medewerker. Thuis, op kantoor of onderweg bellen? Dat is perfect mogelijk!

Je verdient de oplossing die het meest geschikt is voor jou en je zaak. Daarom kies je tussen drie verschillende platformen. Elk van deze platformen legt hun accenten op andere plaatsen. Ontdek hieronder alvast meer of neem contact met ons op om het ideale platform voor jou te ontdekken.

Ontdek onze oplossing op maat voor je telefonie!

Com-One platform

Het Com-One systeem is bekend voor zijn volledige controle over zowel vaste als mobiele nummers.

Maak gebruik van wachtrijen om oproepen bij de juiste medewerkers te krijgen. Zie meteen een overzicht van wie de oproep opgenomen heeft en welke gemiste oproepen nog teruggebeld moeten worden.

Het instellen van je beschikbaarheidsstatus en uitbelnummer is hier zeer eenvoudig. Dit kan actief zijn voor zowel je directe vaste nummer als je mobiele nummer. Even niet bereikbaar? Of wil je liever op een ander apparaat gebeld worden als men je mobiele nummer belt? Flexibiliteit staat hier voorop.

Met Com-One beperk je je niet tot één mobiel netwerk. Afhankelijk van je behoeften kun je kiezen uit zowel Telenet als Proximus.

Com-One platform toestel en callflow
Com-One softphone

3CX

Ontdek het wereldwijd bekende 3CX-platform.
Dit systeem heeft zich al jaren bewezen als een betrouwbare oplossing voor zakelijke VoIP-telefonie. Als gebruiker bel je eenvoudig via verschillende toestellen en koppel je eenvoudig meerdere CRM-platformen. Het systeem past zich aan je behoeften aan en bevat functies zoals rapportage, opnamemogelijkheden, wachtrijen en andere handige snufjes.

Wat maakt de benadering van Com-One zo uniek? We focussen ons vooral op de manier waarop we implementeren. In plaats van een lokale installatie, maken we gebruik van krachtige hosting in verscheidene datacenters. We zijn bijzonder strikt als het gaat om hosting. We integreren hierbij onze eigen SIP-Trunk en VoIP-switch. Dankzij deze opstelling ben je verzekerd van telefonie op de meest stabiele en betrouwbare manier.

3CX softkeys
3CX Portaal

Microsoft Teams Calling

Microsoft 365 is tegenwoordig onmisbaar voor de Belgische ondernemer. Deze producten vormen vaak de basis voor de IT-infrastructuur. Microsoft Teams speelt hierbij een belangrijke rol. Oorspronkelijk begonnen als platform voor interne communicatie en videomeetings, ontstond de behoefte aan externe telefonie. Microsoft ontwikkelde daarom een telefooncentrale achter Teams, die ondertussen enkele jaren wereldwijd is uitgerold.

Als IT- en telecompartner staat Com-One paraat om je te ondersteunen. Onze rol gaat verder dan alleen de opzet van de callflows. We zorgen ook voor de connectie en het beheer van je nummers. Com-One koppelt de juiste Belgische of Europese nummers aan het platform via onze eigen VoIP Switch en SIP Trunk en voorziet je van de nodige kanalen om te bellen.
Heb je al een IT-partner die Microsoft 365 aanlevert, maar geen Telecom operator is? Dan kan die partner hier onbezorgd mee doorgaan. We zorgen dan enkel voor de Teams Calling integratie zodat je vlot met Teams kan bellen.

Heb je nog geen Microsoft 365, maar wil je graag overstappen? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden voor je bedrijf te bespreken.

Microsoft 365 interface
Teams meeting

Manuel Titeca

CEO Optimed en Opticura

I’m really happy with their service. From the very first meeting, they understood exactly what I wanted to achieve with our team and how we communicate with our clients and partners.

They’re always available when needed, keep their promises, and are well-informed about our needs. It feels like they’re truly part of the team, and they manage everything efficiently.

Jouw oplossing voor moderne telefonie

Verlies niet langer waardevolle tijd met je oude vaste telefonie en telefooncentrale.

Neem meteen contact met ons op en ontvang een vrijblijvend voorstel op maat!